Merhaba,

iPhone 3G veya 3GS arıyorum, kesinlikle ekranda çizik veya ölü pixel vb olmamalıdır. Orjinal iPhone arıyorum, onun kalitesinde veya farklı bir telefon aramıyorum.

Uygun olursa fiyat alacağım veya anlaşılırsa; iPhone 2G ile de takas edebiliriz (Üstüne extrasını ödenir) (iPhone 2G tek bir sorunu yoktur ve temizdir)