Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sakın 3g alma. Gerçekten ara telefon gibi bişey. 3gs ile arasında dağlar kadar fark var.
4g de yakında öyle olacak sanırım. 4gs diye bişey çıkar belki (:
3gs i öneririm. Ben 32 gb beyaz 3gs i 850'ye aldım. Biraz araştırırsan bulabilirsin. Garantisi pek işe yaramıyor. Önce telefonu al temizse satın al. Genpa garantisi falan yalan herşeye kullanıcı hatası diyorlar.