Sakın 3g alma. Gerçekten ara telefon gibi bişey. 3gs ile arasında dağlar kadar fark var.

4g de yakında öyle olacak sanırım. 4gs diye bişey çıkar belki (:

3gs i öneririm. Ben 32 gb beyaz 3gs i 850'ye aldım. Biraz araştırırsan bulabilirsin. Garantisi pek işe yaramıyor. Önce telefonu al temizse satın al. Genpa garantisi falan yalan herşeye kullanıcı hatası diyorlar.