aramızda mersin/adana şubesi bulunuyor. ve bilindiği üzere şalgamları oldukça bol

Acaba 5lt'lik bidonlarının piyasası nedir?
Ve aramızda imkan oldukça benim için temin edebilecek varmı?
Şalgamı seviyorum
Herşeyle içerim onu. Ve evde pek sağ kalmıyor 5lt'lik 2-3 günde bitiyor.