Konu
Şalgam?
14-12-2010, 17:34:16
#4
GuruDeveloper
Şalgama hayranım ben de ama Adana'nın şalgamı.
Burada marketlerde falan satıyorlar da tadı idare eder.
Adana'dan bir arkadaş getirmişti markasını hatırlamıyorum şimdi.
3 - 4 yıl önceydi. Abi bir şalgam bu kadar olur yani.