Konu
Şalgam?
14-12-2010, 17:34:08
#3
Akbas
Cumartesi günü Adana'dan Bodruma gönderdim. Şalgamcı kendisi gönderiyor kargo ile şalgamı. 5 lt 10 lira. 20 tl ye kadar kargo da 10 tl alıyor. Telefon numarasını verebilirim ödeme konusunda ne yaparlar bilemiyorum yalnız.