Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cumartesi günü Adana'dan Bodruma gönderdim. Şalgamcı kendisi gönderiyor kargo ile şalgamı. 5 lt 10 lira. 20 tl ye kadar kargo da 10 tl alıyor. Telefon numarasını verebilirim ödeme konusunda ne yaparlar bilemiyorum yalnız.
hocam rica etsem numarayı pm'lermisiniz? Şalgama vereceğim para pek önemli değil ama kargo sıkıntı yapmasa, yine bi konuşalım şalgamcı amcayla
ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şalgama hayranım ben de ama Adana'nın şalgamı.
Burada marketlerde falan satıyorlar da tadı idare eder.
Adana'dan bir arkadaş getirmişti markasını hatırlamıyorum şimdi.
3 - 4 yıl önceydi. Abi bir şalgam bu kadar olur yani.
Adana şalgamının yanında erzurum cağı, ilyas abi.
abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canım çekti yahu.
adanaya gittiğimde bi içmiştim, önceden içtiklerin fosmuş dedim
nasip olmadı yerinden içmek ama eline geldikten sonra o bidondan bile memleketin hazinesini anlayabiliyorsun