• 14-12-2010, 17:29:33
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    aramızda mersin/adana şubesi bulunuyor. ve bilindiği üzere şalgamları oldukça bol
    Acaba 5lt'lik bidonlarının piyasası nedir?
    Ve aramızda imkan oldukça benim için temin edebilecek varmı?

    Şalgamı seviyorum Herşeyle içerim onu. Ve evde pek sağ kalmıyor 5lt'lik 2-3 günde bitiyor.
  • 14-12-2010, 17:32:10
    #2
    canım çekti yahu.
    adanaya gittiğimde bi içmiştim, önceden içtiklerin fosmuş dedim
  • 14-12-2010, 17:34:08
    #3
    Cumartesi günü Adana'dan Bodruma gönderdim. Şalgamcı kendisi gönderiyor kargo ile şalgamı. 5 lt 10 lira. 20 tl ye kadar kargo da 10 tl alıyor. Telefon numarasını verebilirim ödeme konusunda ne yaparlar bilemiyorum yalnız.
  • 14-12-2010, 17:34:16
    #4
    Şalgama hayranım ben de ama Adana'nın şalgamı.
    Burada marketlerde falan satıyorlar da tadı idare eder.
    Adana'dan bir arkadaş getirmişti markasını hatırlamıyorum şimdi.
    3 - 4 yıl önceydi. Abi bir şalgam bu kadar olur yani.
  • 14-12-2010, 17:36:31
    #5
    gurbete çıkmadan önce lisenin önünde nerede ise hergün içeridik hatayda iken
    özledim memleketimi
  • 14-12-2010, 17:47:58
    #6
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumartesi günü Adana'dan Bodruma gönderdim. Şalgamcı kendisi gönderiyor kargo ile şalgamı. 5 lt 10 lira. 20 tl ye kadar kargo da 10 tl alıyor. Telefon numarasını verebilirim ödeme konusunda ne yaparlar bilemiyorum yalnız.
    hocam rica etsem numarayı pm'lermisiniz? Şalgama vereceğim para pek önemli değil ama kargo sıkıntı yapmasa, yine bi konuşalım şalgamcı amcayla
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şalgama hayranım ben de ama Adana'nın şalgamı.
    Burada marketlerde falan satıyorlar da tadı idare eder.
    Adana'dan bir arkadaş getirmişti markasını hatırlamıyorum şimdi.
    3 - 4 yıl önceydi. Abi bir şalgam bu kadar olur yani.
    Adana şalgamının yanında erzurum cağı, ilyas abi.
    abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canım çekti yahu.
    adanaya gittiğimde bi içmiştim, önceden içtiklerin fosmuş dedim
    nasip olmadı yerinden içmek ama eline geldikten sonra o bidondan bile memleketin hazinesini anlayabiliyorsun
  • 14-12-2010, 17:52:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çukurova'nın enerji içeceği ŞALGAM
  • 14-12-2010, 17:53:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    vallahi ağzım sulandı
  • 14-12-2010, 17:57:20
    #9
    Mersin'de çok güzel şalgamı olan biryer var. Talep ettiğinde miktarlar her defasında bikaç litre olmayacaksa yani 10 15 litre alacaksan ayda bir falan ben yardımcı olurum arkadasım. Ki söylediğim yerin şalgamının üstüne tanımam.