• 13-08-2007, 04:12:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    evet kendinde olmayan sitelerden link satiyor ve ukalalığı doğru.. yaptiği yanliş kendinin gibi göstermesi iletişim vs kuruyorum dememesi..
  • 13-08-2007, 04:17:44
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    edit
  • 13-08-2007, 13:31:40
    #12
    ben domatesi zeyitni restorentda yediğim zaman adamlar onların üzerine emek harcıyo bir dükkan tutuluyor sen onu belli bir güzel bir mekanda yiyorsun bunlara para veriyorsun. daha önce yazdığım gibi ticaret kurnazlık değildir. kendi sitesi gibi gösterim kampanyadan link satmak değildir? senin arkdaşın filan herhalde bilmiyorum ama yaptığı kesinlikle ticaret değil. bunu dp de filan paylaşıyorlar böyle bir kampanya var diye orda bile paylaşılan şeyi eleman ben burdan ekmek yiyorum paylaşır mıyım diyor. ben buluncada ddos.
  • 13-08-2007, 13:46:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben domatesi zeyitni restorentda yediğim zaman adamlar onların üzerine emek harcıyo bir dükkan tutuluyor sen onu belli bir güzel bir mekanda yiyorsun bunlara para veriyorsun. daha önce yazdığım gibi ticaret kurnazlık değildir. kendi sitesi gibi gösterim kampanyadan link satmak değildir? senin arkdaşın filan herhalde bilmiyorum ama yaptığı kesinlikle ticaret değil. bunu dp de filan paylaşıyorlar böyle bir kampanya var diye orda bile paylaşılan şeyi eleman ben burdan ekmek yiyorum paylaşır mıyım diyor. ben buluncada ddos.
    o zaman domain alıp satan sitelerde emek vermiyor ve senin görüşüne göre emlakcılarda haksız kazanc elde ediyor ve yine senin bakısına göre fast food şirketlerinin hepsi haksız kazanc ediyor.

    azcık düşünün ya
  • 13-08-2007, 14:04:42
    #14
    düşünemeyen biri varsa oda sensin. emlakçı ne yapıyor senin aramakta olduğun şeyi tüm şehirdeki olanaklarını getiriyor değil mi? emek harcıyor, bir dükkan tutuyor, sabah erkenden orda oluyor, ama bunun ki bambaşka bir sitenin kampanyasını satıyor. şu an ddos yapıyor ve senin gibiler hala adam haklı diyor. üstüne birde düşün ya ekliyor.
  • 13-08-2007, 14:10:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşünemeyen biri varsa oda sensin. emlakçı ne yapıyor senin aramakta olduğun şeyi tüm şehirdeki olanaklarını getiriyor değil mi? emek harcıyor, bir dükkan tutuyor, sabah erkenden orda oluyor, ama bunun ki bambaşka bir sitenin kampanyasını satıyor. şu an ddos yapıyor ve senin gibiler hala adam haklı diyor. üstüne birde düşün ya ekliyor.
    arkadasım yazımda küfür etmesi yada yaptıgı ddosda haklıdır diye bi ibare gördünmü? hemen celallenme moda oldu sanırım.

    diyorsunki

    "emlakçı ne yapıyor senin aramakta olduğun şeyi tüm şehirdeki olanaklarını getiriyor değil mi?"

    bu adamda herkesin göremedigi kampanyayı senin aygina kadar getirmiş.. bu bir ticaret seklidir etikliği tartısılır ama ticaret şeklidir. ve beni kazıklamaya calısıyor diye kimseye dert yanamazsın cunku musteri olarak alma yada almama gibi bir hakkın mevcut.. bunları dusunmeni istedim. ama insanımız direk ezildigini zannedip saldırıya geciyor. ilginc.

    bu anlatmanın yerine ne yaparsan yap hiçbirseyde elde edemezsin demem dahamı dogru olurdu? işte davranıslar böyle olunca cevaplarda aynı şeiklde geliyor.

    duzelicez düzelicez ama bakalım ne zaman.
  • 13-08-2007, 14:27:34
    #16
    en azından elemanın yaptığının doğru olmadığını söylemem yeterli olurdu. sende de böyle bir ağır abilik görüyorum nedense mesajların sonu bilge insan havasında bitiyor, düşün biraz ya, düzelicez düzelicez de ne zaman filan master yurtdışında galiba. ya kardeşim bak şimdi dolandırıcılık bu bir nevi. şimdi forumda binlerce paylaşım oluyor değil mi? onlarda satılsın o zaman dersem sen kalkar satılsın ister alır ister almaz dersin o yüzden konuyu kapatalım seninle. sonra adam yaptığının yanlış bir şey olmadığını bilmese hemen bana küfürler edip ddos yağdırmaz haklı olsa dimi? savunur kendini. ayrıca hiç bir emlakcı evi satarken benim demiyor.
  • 13-08-2007, 14:55:35
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    edit
  • 13-08-2007, 18:51:09
    #18
    Arkadaşı yaptığı ticaretten dolayı suçlayamazsın.

    Neticede adam sana söylediği link'leri ekliyor-ekletiyor. Sonuç olarak backlink'i kazanıyorsun.

    Ancak satıcı arkadaşın siteleri kendi sitesi gibi göstermesi etik değil.

    Saygılar.