ben domatesi zeyitni restorentda yediğim zaman adamlar onların üzerine emek harcıyo bir dükkan tutuluyor sen onu belli bir güzel bir mekanda yiyorsun bunlara para veriyorsun. daha önce yazdığım gibi ticaret kurnazlık değildir. kendi sitesi gibi gösterim kampanyadan link satmak değildir? senin arkdaşın filan herhalde bilmiyorum ama yaptığı kesinlikle ticaret değil. bunu dp de filan paylaşıyorlar böyle bir kampanya var diye orda bile paylaşılan şeyi eleman ben burdan ekmek yiyorum paylaşır mıyım diyor. ben buluncada ddos.