en azından elemanın yaptığının doğru olmadığını söylemem yeterli olurdu. sende de böyle bir ağır abilik görüyorum nedense mesajların sonu bilge insan havasında bitiyor, düşün biraz ya, düzelicez düzelicez de ne zaman filan master yurtdışında galiba. ya kardeşim bak şimdi dolandırıcılık bu bir nevi. şimdi forumda binlerce paylaşım oluyor değil mi? onlarda satılsın o zaman dersem sen kalkar satılsın ister alır ister almaz dersin o yüzden konuyu kapatalım seninle. sonra adam yaptığının yanlış bir şey olmadığını bilmese hemen bana küfürler edip ddos yağdırmaz haklı olsa dimi? savunur kendini. ayrıca hiç bir emlakcı evi satarken benim demiyor.