• 13-08-2007, 19:27:26
    #19
    Misafir
    dükkan bilmem ne demişsin. internet dünyasında dükkan tutamazsın. ve arkadaşın yaptığı da bir emektir. araştırmış bulmuş. onun için internetini kullanmış elektriğini kullanmış. bu da emek değil.

    tabi küfür ddos ayrı birşey.

    birde sormuşsun senin siten mi diye adam benim demiş dememişsinki karıştırma orasını demiş. senin birşeyler çıkarman gerekmez miydi burdan.
  • 14-08-2007, 00:44:52
    #20
    ilk sorduğumda benim sitem demişti. sonra karıştırma demişti. bu emek değil bence. internettede dükkan açmazsan başka şekilde emek harcarsın. bu adam dp de paylaşılmış olan bir şeyi gelip satıyor. ben birde türk forumalrında daha fazla paylaşım yapılıyor diye sanıyordum. Ben asle böyle bir şeyden para kazanıp yemem o parayı.
  • 14-08-2007, 03:15:49
    #21
    küfür etmesi ve ddos dışında bence herşey normal

    çünkü bende kısa bir süre öncesine kjadar sitelerden a liraya link alıp b liraya sizlere satıyordum

    buna ticaret denir
  • 14-08-2007, 03:19:48
    #22
    cIz
    Üyeliği durduruldu
    nedense herkez doğru diyor bi sen yanlış diyorsun, şimdi sorun hepimiz'demi yoksa sendemi akıllı cocuk seni neyse sen takıl cvp yazmaya gerek bile yok herşey acık ortada iyi geceler
  • 14-08-2007, 03:22:04
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkdaşlar bu üye pr7 link satıyor 70 ytlye. dün bende ekledim ve konuştuk siteleri sordum verdi ama sitelerin hiçbiri onun değil, soruyprum karıştırma orasını diyordu hep. bende bugun bir kaç araştırma yapınca adamın tam düzenbaz olduğunu gördüm adam bir siteden alıyor ve kat kat fazlası ile satıyor. sitede 125 doalardan satıştan sonrası için 100 dolar indirim yapılıyor. yani 25-30 dolar arasına bir tane pr6-pr7 alabiliyor sonra bunun ikisini 100 ytl satıyor. msnde ben bu adama yaptığını söyleyince küfür etmeye başladı bende ona ettim şimdi bir tane siteme ddos yapıyor bu kadarlık birisi işte. bundan link alan varsa hemen iletişime geçsin bence kaçmadan yakalayın. bu arada bu ddosdan nasıl kurtulabilirim?

    ilk olarak forum kurallarını ihmal ediyorsun, satiş baltalamak, iftira etmek dogru degildir. sen şimdi ya dogru ise veya nerden biliyorsun ki gibi mantaliteler içerebilirsin buda senin dogal hakkindir. lakin böyle şeyler söz konusu bile olsa ne yapmaya çalışmaktasin? sana kimse zorla satiş yapmiyor, kimsede almak zorunda degildir. tanımadıgınız insanların karakterlerine nasil yorum yapabilirsiniz? başka işiniz yokmu? (ddos attıgını nerden biliyorsun müneccimisin) ayrıca küfür etmeye başladi vb. konuşmalar sergiliyorsun kişisel sorunlarını buraya yansıtmak zorundamisin, senin diger kullanici ile arasinda geçen polemik buraya yansitmaya hakkın yoktur.. ben şahsen rahatsiz oldugum için böyle bir gereksiz konuya cevap yazmak zorunda kaldim bu tür davranişlarin tekrari olmamasini diliyorum ve seni şiddetle KINIYORUM!..

    dipnot;cIz tanimam etmem ama pr7 pr6 domain satın aldim sorunsuz.
  • 15-08-2007, 06:15:32
    #24
    t34h3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk olarak forum kurallarını ihmal ediyorsun, satiş baltalamak, iftira etmek dogru degildir. sen şimdi ya dogru ise veya nerden biliyorsun ki gibi mantaliteler içerebilirsin buda senin dogal hakkindir. lakin böyle şeyler söz konusu bile olsa ne yapmaya çalışmaktasin? sana kimse zorla satiş yapmiyor, kimsede almak zorunda degildir. tanımadıgınız insanların karakterlerine nasil yorum yapabilirsiniz? başka işiniz yokmu? (ddos attıgını nerden biliyorsun müneccimisin) ayrıca küfür etmeye başladi vb. konuşmalar sergiliyorsun kişisel sorunlarını buraya yansıtmak zorundamisin, senin diger kullanici ile arasinda geçen polemik buraya yansitmaya hakkın yoktur.. ben şahsen rahatsiz oldugum için böyle bir gereksiz konuya cevap yazmak zorunda kaldim bu tür davranişlarin tekrari olmamasini diliyorum ve seni şiddetle KINIYORUM!..

    dipnot;cIz tanimam etmem ama pr7 pr6 domain satın aldim sorunsuz.


    satış baltalamaktan filan bahsediyorsun ne diyorsun sen? nerden biliyorsun ddos yaptığını diyor. git yazılarınları oku ondan sonra gel burda konuş. adam kendi geliyo ddos yapıyorum diyor msn? net mi? dah da açıklayımı bu konuyu? hala anlamamış olan varsa yazmasın. zoruma giden bir olay yok cIz kendini çok görüyorsun tamam gel sana 70 e değil 60 dolara veriyim 20 dolar da kar yapıyım gel msn bekliyorum.