ilk sorduğumda benim sitem demişti. sonra karıştırma demişti. bu emek değil bence. internettede dükkan açmazsan başka şekilde emek harcarsın. bu adam dp de paylaşılmış olan bir şeyi gelip satıyor. ben birde türk forumalrında daha fazla paylaşım yapılıyor diye sanıyordum. Ben asle böyle bir şeyden para kazanıp yemem o parayı.