t34h3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk olarak forum kurallarını ihmal ediyorsun, satiş baltalamak, iftira etmek dogru degildir. sen şimdi ya dogru ise veya nerden biliyorsun ki gibi mantaliteler içerebilirsin buda senin dogal hakkindir. lakin böyle şeyler söz konusu bile olsa ne yapmaya çalışmaktasin? sana kimse zorla satiş yapmiyor, kimsede almak zorunda degildir. tanımadıgınız insanların karakterlerine nasil yorum yapabilirsiniz? başka işiniz yokmu? (ddos attıgını nerden biliyorsun müneccimisin) ayrıca küfür etmeye başladi vb. konuşmalar sergiliyorsun kişisel sorunlarını buraya yansıtmak zorundamisin, senin diger kullanici ile arasinda geçen polemik buraya yansitmaya hakkın yoktur.. ben şahsen rahatsiz oldugum için böyle bir gereksiz konuya cevap yazmak zorunda kaldim bu tür davranişlarin tekrari olmamasini diliyorum ve seni şiddetle KINIYORUM!..

dipnot;cIz tanimam etmem ama pr7 pr6 domain satın aldim sorunsuz.


satış baltalamaktan filan bahsediyorsun ne diyorsun sen? nerden biliyorsun ddos yaptığını diyor. git yazılarınları oku ondan sonra gel burda konuş. adam kendi geliyo ddos yapıyorum diyor msn? net mi? dah da açıklayımı bu konuyu? hala anlamamış olan varsa yazmasın. zoruma giden bir olay yok cIz kendini çok görüyorsun tamam gel sana 70 e değil 60 dolara veriyim 20 dolar da kar yapıyım gel msn bekliyorum.