Sadece "Telefon" Arıyorum
8
●494
- 10-09-2010, 21:56:13Aynen 1 Tane Banada Lazim Arkadaslar. Satan Olursa PM alabilirmiyim.
- 10-09-2010, 23:48:21
- 11-09-2010, 02:24:43hocam kimseye satmadığım böylece garantisi bağlamamış ama kendimin açıp bazen kullandığım sagem my2-2m var
telefon kullanılmış ama faturusanı yeni kesince garantisi yeni başlamış olucak.
buna piyasada vitrin malı diyorlar
http://www.gsmarena.com/sagem_my_x2_2-1068.php
şu telefon
59tlye kago dahil veririm
servisi var - 11-09-2010, 03:01:02Hiçbir sorunu olmayan, tabiri caizse taş gibi Nokia 1112 var. Evde atıl durumda ve hiç kullanılmıyor. Eğer istersen 49TL'ye bırakabilirim. Bataryası da ölü değil normal kullanımda 2 günün altına düşmez. Tamamen sorunsuz. Baktımda kutusunu bulamadım.Detaylı resimler burada: http://img259.imageshack.us/g/sn850839.jpg/
- 11-09-2010, 15:22:28MisafirKim değil ne dicektin hocaCycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle