• 10-09-2010, 21:37:03
    #1
    Hani alo dedirtsin yeter derler ya işte ondan. Sağlam basit birşey arıyorum. Sadece telefon konuşması yapsın yeter.
  • 10-09-2010, 21:56:13
    #2
    Aynen 1 Tane Banada Lazim Arkadaslar. Satan Olursa PM alabilirmiyim.
  • 10-09-2010, 23:48:21
    #3
    sadece telefon için :

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ok-fiyata.html
  • 11-09-2010, 00:28:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    elimde kullanmadıgım bır samsung var kırmızı kapaklı istersen pm atabilirsin tel sağlam sadece kullanamdıgımdn
  • 11-09-2010, 02:24:43
    #5
    hocam kimseye satmadığım böylece garantisi bağlamamış ama kendimin açıp bazen kullandığım sagem my2-2m var
    telefon kullanılmış ama faturusanı yeni kesince garantisi yeni başlamış olucak.
    buna piyasada vitrin malı diyorlar
    http://www.gsmarena.com/sagem_my_x2_2-1068.php
    şu telefon
    59tlye kago dahil veririm
    servisi var
  • 11-09-2010, 03:01:02
    #6
    Hiçbir sorunu olmayan, tabiri caizse taş gibi Nokia 1112 var. Evde atıl durumda ve hiç kullanılmıyor. Eğer istersen 49TL'ye bırakabilirim. Bataryası da ölü değil normal kullanımda 2 günün altına düşmez. Tamamen sorunsuz. Baktımda kutusunu bulamadım.Detaylı resimler burada: http://img259.imageshack.us/g/sn850839.jpg/
  • 11-09-2010, 03:02:22
    #7
    Misafir
    Sadece buda türk malı mı?
  • 11-09-2010, 09:02:47
    #8
    TTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece buda türk malı mı?
    kim?
  • 11-09-2010, 15:22:28
    #9
    Misafir
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kim?
    Kim değil ne dicektin hoca