Hiçbir sorunu olmayan, tabiri caizse taş gibi Nokia 1112 var. Evde atıl durumda ve hiç kullanılmıyor. Eğer istersen 49TL'ye bırakabilirim. Bataryası da ölü değil normal kullanımda 2 günün altına düşmez. Tamamen sorunsuz. Baktımda kutusunu bulamadım.Detaylı resimler burada: http://img259.imageshack.us/g/sn850839.jpg/