hocam kimseye satmadığım böylece garantisi bağlamamış ama kendimin açıp bazen kullandığım sagem my2-2m var
telefon kullanılmış ama faturusanı yeni kesince garantisi yeni başlamış olucak.
buna piyasada vitrin malı diyorlar
http://www.gsmarena.com/sagem_my_x2_2-1068.php
şu telefon
59tlye kago dahil veririm
servisi var