• 08-09-2010, 03:18:23
    #46
    bRowni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    brava aldım tam bugün son kuruşuma kadar. Bu seferde abimin hastane masrafı çıktı. Acele ettiğim için pişman oldum. Araba ama çok güzel tavsiye ederim.
    güle güle kullanın hayırlı olsun, abiniz içinde geçmiş olsun, Allah şifa versin.
  • 21-09-2010, 23:00:44
    #47
    yilyum28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız kullan inşallah. Tavsiye konusunda biraz geri kaldık Clio 2008 Extreme 1.4 Benzinli 75 HP kullanıyorum, OMVL sıralı sistem takdırdım, LPG 1.79 kurdan km.de 12kr. yakıyor, benzinde de 5.5LT/100KM ile gidiyor. Motor bakımından o fiyata 2000-2001 modelini alırdın ki motorda sadece tork değişiyor, yakıt hemen hemen aynıdır. Başka alacak olanlar varsa onlara fikir vermesi amacıyla yazdım.
    Güzel araba. Başka alacaklardan ben varım şu anda. Ama sizin arabanız beni aşar.

    Bende Ankaradayım.
    Aradığım arabada performansın çok yüksek olmasına gerek yok. Süper bi performans beklemiyorum. Dayanıklı, yedek parçası mümkünse ucuz ve yakıtta cimri bir araba arıyorum. Limitim 10 000 - 11 0000 civarı.
    Konudan anlayan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.
  • 22-09-2010, 00:46:58
    #48
    mzsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel araba. Başka alacaklardan ben varım şu anda. Ama sizin arabanız beni aşar.

    Bende Ankaradayım.
    Aradığım arabada performansın çok yüksek olmasına gerek yok. Süper bi performans beklemiyorum. Dayanıklı, yedek parçası mümkünse ucuz ve yakıtta cimri bir araba arıyorum. Limitim 10 000 - 11 0000 civarı.
    Konudan anlayan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.
    Hocam bende Ankaradayım inanırmısın 3-4 aydan beri araba arıyordum ama ben sürekli güncel internet sitelerini her gün takip ediyordum neyse hangi arabaya bakmaya gittiysem ya değişen parçası çıktı ya da boyalı çıktı en son sanırım bundan 1 hafta önce internette tanıdık site var şimdi isim vermeyeyim biliyorsunuzdur (s..i...d.n) ordan çok temiz bir tane focus buldum arabayı baktırmaya götürdüm hiçbirşeyi çıkmadı hemen işlemleri yapıp aldık.Demek istediğim hocam her gün güncel internet sitelerini takip ediyorsan ve kafanda bir model belirlemişsen mutlaka bulursun saygılar...
  • 22-09-2010, 00:59:16
    #49
    bRowni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    brava aldım tam bugün son kuruşuma kadar. Bu seferde abimin hastane masrafı çıktı. Acele ettiğim için pişman oldum. Araba ama çok güzel tavsiye ederim.
    hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın, benimde aklımda bravo-brava ikilisi vardı ama son anda 2001 astra aldım nasip kısmet işi sanırım
  • 22-09-2010, 23:46:12
    #50
    Yorumlar ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar. Şimdilik kafamda Corsa ya da Corolla var gibi. İlk arabam olacağı için malum piyasadan uzağım. Bu iki arabanın artı ve eksi yönlerini bilen arkadaşlar var mı acaba ?