bRowni adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba Arıyorum
49
●3.318
- 08-09-2010, 03:18:23güle güle kullanın hayırlı olsun, abiniz içinde geçmiş olsun, Allah şifa versin.
- 21-09-2010, 23:00:44Güzel araba. Başka alacaklardan ben varım şu anda. Ama sizin arabanız beni aşar.yilyum28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Ankaradayım.
Aradığım arabada performansın çok yüksek olmasına gerek yok. Süper bi performans beklemiyorum. Dayanıklı, yedek parçası mümkünse ucuz ve yakıtta cimri bir araba arıyorum. Limitim 10 000 - 11 0000 civarı.
Konudan anlayan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. - 22-09-2010, 00:46:58Hocam bende Ankaradayım inanırmısın 3-4 aydan beri araba arıyordum ama ben sürekli güncel internet sitelerini her gün takip ediyordum neyse hangi arabaya bakmaya gittiysem ya değişen parçası çıktı ya da boyalı çıktı en son sanırım bundan 1 hafta önce internette tanıdık site var şimdi isim vermeyeyim biliyorsunuzdur (s..i...d.n)mzsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ordan çok temiz bir tane focus buldum arabayı baktırmaya götürdüm hiçbirşeyi çıkmadı hemen işlemleri yapıp aldık.Demek istediğim hocam her gün güncel internet sitelerini takip ediyorsan ve kafanda bir model belirlemişsen mutlaka bulursun saygılar...
- 22-09-2010, 00:59:16hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın, benimde aklımda bravo-brava ikilisi vardı ama son anda 2001 astra aldım nasip kısmet işi sanırımbRowni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Clio 2008 Extreme 1.4 Benzinli 75 HP kullanıyorum, OMVL sıralı sistem takdırdım, LPG 1.79 kurdan km.de 12kr. yakıyor, benzinde de 5.5LT/100KM ile gidiyor. Motor bakımından o fiyata 2000-2001 modelini alırdın ki motorda sadece tork değişiyor, yakıt hemen hemen aynıdır. Başka alacak olanlar varsa onlara fikir vermesi amacıyla yazdım.
ordan çok temiz bir tane focus buldum arabayı baktırmaya götürdüm hiçbirşeyi çıkmadı hemen işlemleri yapıp aldık.Demek istediğim hocam her gün güncel internet sitelerini takip ediyorsan ve kafanda bir model belirlemişsen mutlaka bulursun saygılar...