Yorumlar ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar. Şimdilik kafamda Corsa ya da Corolla var gibi. İlk arabam olacağı için malum piyasadan uzağım. Bu iki arabanın artı ve eksi yönlerini bilen arkadaşlar var mı acaba ?