yilyum28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız kullan inşallah. Tavsiye konusunda biraz geri kaldık Clio 2008 Extreme 1.4 Benzinli 75 HP kullanıyorum, OMVL sıralı sistem takdırdım, LPG 1.79 kurdan km.de 12kr. yakıyor, benzinde de 5.5LT/100KM ile gidiyor. Motor bakımından o fiyata 2000-2001 modelini alırdın ki motorda sadece tork değişiyor, yakıt hemen hemen aynıdır. Başka alacak olanlar varsa onlara fikir vermesi amacıyla yazdım.
Güzel araba. Başka alacaklardan ben varım şu anda. Ama sizin arabanız beni aşar.

Bende Ankaradayım.
Aradığım arabada performansın çok yüksek olmasına gerek yok. Süper bi performans beklemiyorum. Dayanıklı, yedek parçası mümkünse ucuz ve yakıtta cimri bir araba arıyorum. Limitim 10 000 - 11 0000 civarı.
Konudan anlayan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.