Nokia 6230 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nokia 6230
16
●
1.067
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Nokia 6230
1
2
01-07-2010, 10:27:55
#1
charles
Tertemiz 4 5 ay kullandım telefonu bütün tuşlar sapa sağlam duruyor Yanında
şarz aleti
,
kullaklık
ve normal kullanımla 2 gün giden
bataryasıyla
telefonu
50 tl
ye satıyorum. Fiyatı biraz falza gelebilir, sebebi gerçekten çok az kullanıldı.
https://www.resimupload.com/ds669901...2010(003).html
https://www.resimupload.com/ds233380...2010(002).html
01-07-2010, 12:20:12
#2
Kaygusuz
Şuan kullandığım telefon oldukça güzel mesajlaşan kullanıcılar için birebirdir.
25-07-2010, 00:34:43
#3
charles
fiyat 40 a düştü
25-07-2010, 00:38:38
#4
Ryle
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Resim çekerseniz daha iyi olur .
25-07-2010, 00:51:26
#5
kalpSiS
Üyeliği durduruldu
Resimleri Pm Atarmısın.
25-07-2010, 00:53:00
#6
MediaSmart
vay be bir aralar
500 TL
gibi bir fiyata almıştım.yaklaşık 3 sene önce..şimdi bak 50 tl..dalga geçer gibi
hayırlı satışlar hocam.
25-07-2010, 00:55:46
#7
charles
resim eklenmiştir.
25-07-2010, 00:57:18
#8
aGeneL
kuzen 650 ye almıştı cok iyi telefon. !
25-07-2010, 00:58:16
#9
charles
bol mesaj atanlara öneriyorum, taş gibi telefon. Belki 1 2 milyon mesaj atmısımdır bu telefondan tık yok.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler