• 01-07-2010, 10:27:55
    #1
    Tertemiz 4 5 ay kullandım telefonu bütün tuşlar sapa sağlam duruyor Yanında şarz aleti, kullaklık ve normal kullanımla 2 gün giden bataryasıyla telefonu 50 tl ye satıyorum. Fiyatı biraz falza gelebilir, sebebi gerçekten çok az kullanıldı.



    https://www.resimupload.com/ds669901...2010(003).html
    https://www.resimupload.com/ds233380...2010(002).html
  • 01-07-2010, 12:20:12
    #2
    Şuan kullandığım telefon oldukça güzel mesajlaşan kullanıcılar için birebirdir.
  • 25-07-2010, 00:34:43
    #3
    fiyat 40 a düştü
  • 25-07-2010, 00:38:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Resim çekerseniz daha iyi olur .
  • 25-07-2010, 00:51:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Resimleri Pm Atarmısın.
  • 25-07-2010, 00:53:00
    #6
    vay be bir aralar 500 TL gibi bir fiyata almıştım.yaklaşık 3 sene önce..şimdi bak 50 tl..dalga geçer gibi hayırlı satışlar hocam.
  • 25-07-2010, 00:55:46
    #7
    resim eklenmiştir.
  • 25-07-2010, 00:57:18
    #8
    kuzen 650 ye almıştı cok iyi telefon. !
  • 25-07-2010, 00:58:16
    #9
    bol mesaj atanlara öneriyorum, taş gibi telefon. Belki 1 2 milyon mesaj atmısımdır bu telefondan tık yok.