Tertemiz 4 5 ay kullandım telefonu bütün tuşlar sapa sağlam duruyor Yanında
şarz aleti,
kullaklık ve normal kullanımla 2 gün giden
bataryasıyla telefonu
50 tl ye satıyorum. Fiyatı biraz falza gelebilir, sebebi gerçekten çok az kullanıldı.
https://www.resimupload.com/ds669901...2010(003).html https://www.resimupload.com/ds233380...2010(002).html