Tertemiz 4 5 ay kullandım telefonu bütün tuşlar sapa sağlam duruyor Yanında şarz aleti, kullaklık ve normal kullanımla 2 gün giden bataryasıyla telefonu 50 tl ye satıyorum. Fiyatı biraz falza gelebilir, sebebi gerçekten çok az kullanıldı.



https://www.resimupload.com/ds669901...2010(003).html
https://www.resimupload.com/ds233380...2010(002).html