Nokia 6230 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nokia 6230
16
●
1.067
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Nokia 6230
1
2
25-07-2010, 01:00:29
#10
spreeX
üstüne 150 tl verirsen tertemiz sony k790i verebilirim
25-07-2010, 01:01:32
#11
charles
telefon ihtiyacım yok. nakit 40 tl istiyorum
25-07-2010, 01:11:04
#12
kalpSiS
Üyeliği durduruldu
Resimler Yokmu Benmı Goremıyom
25-07-2010, 01:13:43
#13
charles
tekrar bakarmısın ?
25-07-2010, 01:29:42
#14
GerayT
Gerçekten güzel telefondur.
25-07-2010, 01:33:26
#15
aliserdem
3-4 Yıl önce bu tarz telefonlar çok tercih ediliyordu şimdi dokunmatik çıkınca efsaneler unutuldu.
25-07-2010, 02:02:58
#16
Nugget
charles adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tertemiz 4 5 ay kullandım telefonu
charles adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bol mesaj atanlara öneriyorum, taş gibi telefon. Belki 1 2 milyon mesaj atmısımdır bu telefondan tık yok.
Günde 7500+ sms atabiliyorsunuz demek ki, Guiness'e başvurmalısınız bence
25-07-2010, 07:33:13
#17
charles
telefonu kardeşimde kullandığından öle dedim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler