• 25-07-2010, 01:00:29
    #10
    üstüne 150 tl verirsen tertemiz sony k790i verebilirim
  • 25-07-2010, 01:01:32
    #11
    telefon ihtiyacım yok. nakit 40 tl istiyorum
  • 25-07-2010, 01:11:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Resimler Yokmu Benmı Goremıyom
  • 25-07-2010, 01:13:43
    #13
    tekrar bakarmısın ?
  • 25-07-2010, 01:29:42
    #14
    Gerçekten güzel telefondur.
  • 25-07-2010, 01:33:26
    #15
    3-4 Yıl önce bu tarz telefonlar çok tercih ediliyordu şimdi dokunmatik çıkınca efsaneler unutuldu.
  • 25-07-2010, 02:02:58
    #16
    charles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tertemiz 4 5 ay kullandım telefonu
    charles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bol mesaj atanlara öneriyorum, taş gibi telefon. Belki 1 2 milyon mesaj atmısımdır bu telefondan tık yok.
    Günde 7500+ sms atabiliyorsunuz demek ki, Guiness'e başvurmalısınız bence
  • 25-07-2010, 07:33:13
    #17
    telefonu kardeşimde kullandığından öle dedim.