• 03-06-2010, 21:40:44
    #19
    arkadaşlar araç satıldı.İlginize teşekkürler.
  • 03-06-2010, 22:58:13
    #20
    SpyKinq61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    61 plaka olsa alırdım
    Bulunduğu şehir ile plaka farklı olduğu zaman bildiğim kadarı ile plaka değişimine müsade ediyorlar. Geçen gün okumuştum.
  • 04-06-2010, 01:54:26
    #21
    Millet BMW Mercedes bende Lada hayranıyım :$
    Parçası ucuz, gaz ucuz e harbi dayanıklı araba.. Memur arabası efenim (: son 4 arabamızda ladaydı.
  • 04-06-2010, 07:59:10
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet lada gerçekten ucuz hemde fazla yakmıyor.

    Hayırlı olsun hocam bu arada.
  • 04-06-2010, 12:36:59
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Valla gerçektende güzel araç.
    Satılmışta, Hayırlı olsun.