• 03-06-2010, 11:35:05
    #10
    s.a araba nerede bulunuyor gelip bir görmek lazım aklıma yattı gibi ?
  • 03-06-2010, 11:39:47
    #11
    istanbul kartal soğanlıkta buyrun gelin aracı görün.
  • 03-06-2010, 11:44:34
    #12
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbul kartal soğanlıkta buyrun gelin aracı görün.
    Şuan için gelme şansımız yok fakat, önümüzdeki h.içi herhangi birgunde gelır bakar,konusur,anlaşırız. Farat, anladığım kadarı ile acil bir satış yapıyorsunuz, siz satışınıza bakın h.içine kadar satılmazsa irtibata geçelim. Hayırlı satışlar.
  • 03-06-2010, 11:45:41
    #13
    aracın şu an bir çok taliplisi var.Gelip bakacaklar bugün.İsterseniz babamın numarasını vereyim arayıp görüşün.
  • 03-06-2010, 11:46:45
    #14
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aracın şu an bir çok taliplisi var.Gelip bakacaklar bugün.İsterseniz babamın numarasını vereyim arayıp görüşün.
    Babanızın numarasını p.m atarmısınız.
  • 03-06-2010, 11:49:44
    #15
    pm gönderildi.
  • 03-06-2010, 12:35:45
    #16
    Satıldı sanırım şimdi aradım noterdeymiş hayırlı olsun
  • 03-06-2010, 12:40:49
    #17
    hayırlısı olsun, kazasız belasız inşallah
  • 03-06-2010, 13:36:16
    #18
    valla ucuzdan gitmiş araçta temiz gözüküyor.