Konu
satılık lada samara
04-06-2010, 07:59:10
#22
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet lada gerçekten ucuz hemde fazla yakmıyor.
Hayırlı olsun hocam bu arada.