Şey denen şey, geviş getiren hayvanların sindirim organlarından birisidir. İşkembe, mide gibi.
şey gibidir mevzusu, görüntüsüdür zaten. ilkez yemek isteyen kişinin
"böğt bune böyle ? şey gibi" tepkisini verdiğini %99 görürsünüz. Zaten erkekler kız farketmez ilk tepkisi budur sonra tadını sorarlar fakat yedikten sonra beğenmeyenini görmedim yada Adana'da herkes tarafından sevildiğinden olabilir.
Adana'da popüler bi yiyecektir akşam vakti kafalar hafif çakır gidilir şırdancıya ve güzelce yenir

fanatikleri vardır ben görüntüsünden dolayı hiç yemedim ama yiyen arkadaşlarım devamlı kesinlikle tadına bakmalısın diyolar.
Çok nadir insan Adanalı olupta yemez , ya ete karşı alerjisi vardır tiksiniyordur etten vs.. gibi sorunları yoksa dediğim gibi nadir insan yememiştir lakin herkese kesinlikle tavsiye ederim. Şırdanın diğer kardeşi kırkkat ve mumbarda başka güzeldir