tivin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüntü kötü olurmu hocam görüntü olarak şeye benzer.. şeye.. işte.
ama tadı mükemmeldir, adana yöresinde mevcut sanırım pek emin değilim ama bunlar adanada akşam 9 dan sonra her cadde başında bulacabileceğiniz birşeydi
ilk defa resmini görüyorum şey durumunu biliyordum da online satışı yapılacağını aklımdan bile geçirmedim

Hayırlı satışlar