Görüntü kötü olurmu hocam görüntü olarak şeye benzer..
şeye.. işte.

ama tadı mükemmeldir, adana yöresinde mevcut sanırım pek emin değilim ama bunlar adanada akşam 9 dan sonra her cadde başında bulacabileceğiniz birşeydi
ilk defa resmini görüyorum
şey durumunu biliyordum da online satışı yapılacağını aklımdan bile geçirmedim
Hayırlı satışlar