• 28-01-2010, 14:04:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Cihazın Kasası Yeni Değişmiş 0 Dır. Herhangi bir Sorun Yoktur. Ekranın Kenarında Cok Ufak Bir Siyahlık Vardır. Ve Cihazda Sim kilidi vardır isteyen servisten 5tl karşılığında Kırdırabılır.

    Fiyat 30 Tl. Dir
    Renk Metalik Gri

    Kargo Ücretini Alıcı Oder.

    Alıcak Arkadaşımıza Şimdiden Hayırlı Olsun.
  • 28-01-2010, 14:05:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Resim var mi acaba
  • 28-01-2010, 14:08:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Telefona ait olan resimleri buraya önlü arkalı yandan olarak eklerseniz ve teslimat esnasında cihaz ile gönderilecek olan, usb kablosu, hafiza karti, şarj aleti gibi özellikleride eklerseniz daha iyi olur. sorunu yok ise eğer ki ciddi alıcıyım fakat yukaridaki eklemeniz gerekiyor!
  • 28-01-2010, 14:20:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    RESİMLER






    Resimlerde Gördüğünüz Gibidir Cihaz Ekran Kenarındaki Siyahlık Görünmektedir. Kasa Dediğim Gibi 0 Dır. Sadece Simkilit Açılması Gerekmektedir.
  • 28-01-2010, 14:21:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Herhangibir sorunu var mi cekmeme donma gibi sorunlari ?
  • 28-01-2010, 14:22:58
    #6
    kapıda ödeme gitti gidiyorla ödeme yada ürün tesliminden sonra ödeme kabulünse hemen alıyorum
  • 28-01-2010, 14:23:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Oyle Sorunları Yoktur. Dediğim Gibi Simkilit Açılması Gerekmektedir herhangı Bir Teknik Serviste Açtırabılırsınız. Cihaz Yaklaşık 1 Aydır Elimde Durmaktadır. Eğer Simkilidinide Açın Gönderin Derseniz Fiyat 35 Tl Olup 35 Tl den Gönderilecektir.
  • 28-01-2010, 16:18:17
    #8
    tekrarlıyorum gittigidiyor yada kapıda ödeme kabulünse alıyorum. zaten devlet dairesine göndereceksin telefonu en büyük referans sana yada parayı forumda traderi yüksek birine atarım telefon elime gectigi zaman sana atsın paranı
  • 28-01-2010, 17:48:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Urun Site Aracılıkları ıle satılma ıstegı nedenı ıle suan beklemede ve satış gunceldır. eger p.tesi ye kadar dırek alıcı cıkmaz ıse sıte aracılıgı ııle satılacaktır.