tekrarlıyorum gittigidiyor yada kapıda ödeme kabulünse alıyorum. zaten devlet dairesine göndereceksin telefonu en büyük referans sana yada parayı forumda traderi yüksek birine atarım telefon elime gectigi zaman sana atsın paranı