Samsung E250 30 TL.
23
●1.906
- 28-01-2010, 23:12:40Üyeliği durduruldu
- 29-01-2010, 06:24:14Üyeliği durdurulduXen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kasa çin orjınalıdır. 1e 1 orjınal deıldır fakat cok kalıtelıdır. kızak calısma sıstemı sorunsuz. zaten fıyatı uygun bıraktım. abartılı fıyat vermedım. Orjınal kasasında surgu cok serttı bunda sorun yok yağ gıbı acılıp kapanıor. eskı kasasıda elımde deıl. İsteyen cıhazı alabılır Fiyat 30 tl. gercekten uygun.