Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasa kaçak gıbı duruyor alan arkadaş bence kasayı eskı kasa ıle alsın cunku bende aynı sekılde aldanıp almıstım bayan bır arkadaşıma verdım 3 haftasonra kasa mahvoldu

kasa çin orjınalıdır. 1e 1 orjınal deıldır fakat cok kalıtelıdır. kızak calısma sıstemı sorunsuz. zaten fıyatı uygun bıraktım. abartılı fıyat vermedım. Orjınal kasasında surgu cok serttı bunda sorun yok yağ gıbı acılıp kapanıor. eskı kasasıda elımde deıl. İsteyen cıhazı alabılır Fiyat 30 tl. gercekten uygun.