• 10-01-2010, 05:15:48
    #1
    Cihazın özelliklerini anlatmaya çok fazla gerek yok zaten. Cihazı kayıtlı ve çalışır durumda. Emsallerinden farkı tüm fonksiyonları aktif, alan arkadaşa sorun teşkil etmez.


    Meraklısı olanlar için SATILIK!

    Fiyat : 75 TL


    Ödeme Şekli : İş Bankası

    Ödemenin ardından ürün kargoya verilir, PTT KARGO ile ücreti kapıda ödeyebilirsiniz bu durumda toplam ücret + Kargo bedelini kapıda ödemiş olursunuz. Bu Ürün için herhangi ilave bir indirim söz konusu değildir.


    IMEI KOPYALANMASI RİSKİNE KARŞILIK İADE KESİNLİKLE KABUL EDİLMEYECEKTİR.


    Mantıklı Teklifler Gelirse Takas Düşünebilirim.
  • 10-01-2010, 10:17:21
    #2
    hey gidi T29 hey hayırlı satışlar.
  • 10-01-2010, 12:28:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    5110 ile takasa girermisin ?
  • 10-01-2010, 13:53:38
    #4
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5110 ile takasa girermisin ?
    Abow 5110 da mı var
  • 10-01-2010, 15:54:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sıfır gibi ilgilenen olursa ?
  • 11-01-2010, 06:26:01
    #6
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5110 ile takasa girermisin ?
    5110 şuan aktif olarak kullanıyorum , elimde 6 adet var Cihaz hiç açılmamış ise , batarya ve şarj aleti var ise görüşebiliriz.

    Hala mı 5110 diyenler için NOSTALJİ bir tutkudur diyorum; NOKIA marka telelfon kullanmayı hiç sevmem ama 5110 bir başka
  • 11-01-2010, 09:11:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hepsi var hocam profilden msn mi ekleyin.
  • 16-01-2010, 19:35:15
    #8
    Cihazın satışı devam etmektedir.
    İlgilenenleri bekliyorum.
  • 16-01-2010, 19:38:39
    #9
    Hayırlı satışlar

    Nostalji ürünleri dedinizde Motorola DynaTAC 8000X var elimde