• 16-01-2010, 19:49:55
    #10
    Süper HayirLi SatisLar Bendede Ericsson T100 var Cok temiz e250 ve ustune 25 tl verdiler vermedim
  • 16-01-2010, 19:51:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Harbi güzel satış...

    Tatlı Nostalji Türünde Olmuş...

    İlk telefonumdu tavsiye ederim...Nokiadan sağlamdır.
  • 16-01-2010, 21:19:15
    #12
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar

    Nostalji ürünleri dedinizde Motorola DynaTAC 8000X var elimde
    Satışını düşünürseniz, çalışır durumdaysa görüşebiliri.

    T29s'in satışı devam etmektedir.