5110 ile takasa girermisin ?
5110 şuan aktif olarak kullanıyorum , elimde 6 adet var

Cihaz hiç açılmamış ise , batarya ve şarj aleti var ise görüşebiliriz.
Hala mı 5110 diyenler için NOSTALJİ bir tutkudur diyorum; NOKIA marka telelfon kullanmayı hiç sevmem ama 5110 bir başka