• 06-01-2010, 14:55:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    netbook satan varmı aramızda 0 veya 2.el ?

    gg üzerinden alırım yada bu hafta yarısını diğer hafta kalan kısmını öderim uygun görenler tekliflerini sunsunlar ödemede sorun cıkmayacaktır tanıyan tanıyordur zaten
  • 06-01-2010, 15:04:34
    #2
    0 netbook ayarlayabilirim. butceniz nedir ?
  • 06-01-2010, 15:06:29
    #3
    LG X110 Netbook var isterseniz sıfır ayarında 40 saat kullanılmıştır şu anda duruyor haftada bir kere pili bozulmasın diye bir saat çalıştırıyorum

    5 aylık garantisi devam etmekte electroworddann aldım
  • 06-01-2010, 15:18:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    denizcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG X110 Netbook var isterseniz sıfır ayarında 40 saat kullanılmıştır şu anda duruyor haftada bir kere pili bozulmasın diye bir saat çalıştırıyorum

    5 aylık garantisi devam etmekte electroworddann aldım
    lg beğenmiyorum teşekkür ederim

    tayfaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 netbook ayarlayabilirim. butceniz nedir ?
    fiyat önemli değil
  • 06-01-2010, 15:18:43
    #5
    PM gönderdim. @ CepTurkey
  • 06-01-2010, 15:44:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sinless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM gönderdim. @ CepTurkey
    cevapladım

    edit : netbook arkadaştan alınmıştır hayırlı olsun 2 tarafada yarın elime ulaşınca buradan belirtirim teşekkürler teklifler için
  • 06-01-2010, 18:07:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Fuji simens var care dou 1.7 1gb ddr2 120 gb hardisk garantısı bıtmıs ama kullanmam 5 ay olmadı aldıktan 4 ay sonra askere gıttım 2 aydırda geldım fiyat 750 pazarlık olur her daim
  • 06-01-2010, 20:16:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    alındı artık
  • 06-01-2010, 21:06:51
    #9
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-laptop-2.html

    gg üzerinden satıyordum 600 teklif geldi sonra adam vazgeçti 450 ye bırakabilirim.