LG X110 Netbook var isterseniz sıfır ayarında 40 saat kullanılmıştır şu anda duruyor haftada bir kere pili bozulmasın diye bir saat çalıştırıyorum
5 aylık garantisi devam etmekte electroworddann aldım
lg beğenmiyorum teşekkür ederim
0 netbook ayarlayabilirim. butceniz nedir ?
fiyat önemli değil