denizcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG X110 Netbook var isterseniz sıfır ayarında 40 saat kullanılmıştır şu anda duruyor haftada bir kere pili bozulmasın diye bir saat çalıştırıyorum

5 aylık garantisi devam etmekte electroworddann aldım
lg beğenmiyorum teşekkür ederim

tayfaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 netbook ayarlayabilirim. butceniz nedir ?
fiyat önemli değil