• 30-12-2009, 19:52:36
    #10
    resimler eklenmiştir
  • 02-01-2010, 19:47:10
    #11
    ürünü gg üzerinden satmaya karar verdim r10 üzerinden anlaştığım insanlar sürekli karar değiştiriyorlar..
  • 24-01-2010, 20:36:03
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben son karşılaştığım olaydan sonra buradan alışveriş yapmam
  • 25-01-2010, 17:43:59
    #13
    OpTooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben son karşılaştığım olaydan sonra buradan alışveriş yapmam
    o zaman önce mal sonra para şeklinde çalışacaksın:d