• 23-12-2009, 19:55:30
    #1
    R10 dan bi arkadaşla anlaşmıştım ama parayı göndermedi ben de gg üzerinden satmaya karar verdim buyurun gg ilan linki

    http://urun.gittigidiyor.com/acer-as...QQidZZ23156838
  • 23-12-2009, 21:27:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı satışlar, ihtiyacım olsaydı ben alırdım.
  • 23-12-2009, 21:45:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Topram Şu leptop'u msn'yi bi açta konuşalim
  • 23-12-2009, 22:14:23
    #4
    Merhametsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Topram Şu leptop'u msn'yi bi açta konuşalim
    msn de sorun var 1 saat sonra geleceğim sen nasıl almak istiyorsun direk para mı yoksa takas mı?
  • 24-12-2009, 00:36:52
    #5
    arkadaşım resimlerini eklersen bende düşünüyorum
  • 24-12-2009, 10:15:07
    #6
    SacmaSapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım resimlerini eklersen bende düşünüyorum
    akşam eklenecektir dostum.
  • 30-12-2009, 18:43:00
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    msn ekledım görüşelim
  • 30-12-2009, 19:17:29
    #8
    Arkadaşlar acil para lazım 370 e bırakacağım msn adresimi ekledim konuya.
  • 30-12-2009, 19:21:44
    #9
    resimlerini koyarsan pm ile iletirmisin. ilgilenebilirim.