PHP eğitim CD satılık + Script Yazma Garantisi İle.
34
●5.227
- 04-12-2009, 23:31:00Üyeliği durduruldupalgoro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle1.cisi ben para vererek zaten aldım o cd kullanımı benim.Herhangi bir sorun Çıkmaz siz sizin olan bir malı satmak isterseniz etik bir davranış olmuyormu?Hocam ben sadece başka kardeşlerimde öğrensin diye dedim Eğer arkadaşlar yaptığım yanlış isem Haksızsam pm atın konuyu silicem.Canon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu eğitim ile baştan sona portal yazabilirsiniz.Ama kendinizi geliştirmek sizin elinizde tek bir kaynaga bağlı kalmayın.Devamlı geliştirmek için çeşitli görsel veya yazısal kaynaklara başvurun saygılarımla.ama bu eğitim sizi Eminim belli bir seviyeye rahat getirecektir.TurkmeeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-12-2009, 23:55:40Üyeliği durdurulduyararını gördünüz mü hocam?palgoro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2009, 00:10:09Üyeliği durdurulduArkadaşım bu eğitim setiyle başladı kurcalaya ve marakla çok sağlam scriptler botlar yapıyor şuan ama merak istek ve kurcalama ve bolca örnek yapıcaksınız. Bu Anlatımlarlada olayı kavrarsınız. Anlatımı güzel görmüştüm sıfırdan başlıyor.
- 05-12-2009, 01:00:21Üyeliği durduruldubende bu setten aldım zamanın'da daha bir defa izlemek nasip olmadı ama çok övmüşlerdi fakat hakikat hocam bu tür durumlarda hakkını helal etmediğini dile getirmişti o yüzden hakikat hocanın bilgisi dahilinde olmayan satışlardan bu seti almanızı tavsiye etmiyorum
- 05-12-2009, 01:26:27Üyeliği durdurulduhelperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMarlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben bendeki Seti Satıyorum.Hakikat Hocadan Aldığım seti.İşime yaramıcak bari başkasının işine yarasın dedim ne çok olay oldu anlamadımki.Emek hırsızlığı Yapıyoruz Sanki.Sen aldığın bir PCyi,Arabayı,Kitabı vs. aldığın bir Eşyayı satmıyor musun? veya en açıklıyıcı şekilde şöle söyleyeyim.Örn : Ders çalışmak için İlkokul 1-2-3-4-5 eğitim cdsi aldın görsel Ama 6.cı sınıfa geçtin sen onları satmka istediğin zaman Benim işime yaramıyo bari başkasının işine yarasın diye satmaz mısın? İnş açıklayıcı ve kendimi anlatabiliyorumdur.