Merhaba
Hakikat hocaya durumunuzu anlatın Allah razı olsun 50 tl olan seti bana 25 tl ye sattı sağolsun.
bende bu setten aldım zamanın'da daha bir defa izlemek nasip olmadı ama çok övmüşlerdi fakat hakikat hocam bu tür durumlarda hakkını helal etmediğini dile getirmişti o yüzden hakikat hocanın bilgisi dahilinde olmayan satışlardan bu seti almanızı tavsiye etmiyorum
Hocam ben bendeki Seti Satıyorum.Hakikat Hocadan Aldığım seti.İşime yaramıcak bari başkasının işine yarasın dedim ne çok olay oldu anlamadımki.Emek hırsızlığı Yapıyoruz Sanki.Sen aldığın bir PCyi,Arabayı,Kitabı vs. aldığın bir Eşyayı satmıyor musun? veya en açıklıyıcı şekilde şöle söyleyeyim.Örn : Ders çalışmak için İlkokul 1-2-3-4-5 eğitim cdsi aldın görsel Ama 6.cı sınıfa geçtin sen onları satmka istediğin zaman Benim işime yaramıyo bari başkasının işine yarasın diye satmaz mısın? İnş açıklayıcı ve kendimi anlatabiliyorumdur.