aynen katılıyorum, aynı eğitim cdleri bendede mevcut kullanmıyorum, kimseye vermiyorum ve satmıyorum
yapılan şey etik değildir. türkekip eğitim seti bir kişiye özeldir sen bunu öğrendin veya bıktın veya başka bi neden vs. sebep her ne olursa olsun sen bunu satamazsın doğru bir hakeret değildir
1.cisi ben para vererek zaten aldım o cd kullanımı benim.Herhangi bir sorun Çıkmaz siz sizin olan bir malı satmak isterseniz etik bir davranış olmuyormu?Hocam ben sadece başka kardeşlerimde öğrensin diye dedim Eğer arkadaşlar yaptığım yanlış isem Haksızsam pm atın konuyu silicem.
Bıraz Arastırdım Herkez Memnun Sizce Nasıl Bır Eğitim Seti ? Bu Seti İzledikden Sonra Hiç Php Bilmeyen Bi Kişi Neler Ypabılır ?
Hocam bu eğitim ile baştan sona portal yazabilirsiniz.Ama kendinizi geliştirmek sizin elinizde tek bir kaynaga bağlı kalmayın.Devamlı geliştirmek için çeşitli görsel veya yazısal kaynaklara başvurun saygılarımla.ama bu eğitim sizi Eminim belli bir seviyeye rahat getirecektir.