• 02-12-2009, 19:39:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    veyaaaa

  • 02-12-2009, 19:45:54
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tabi artırabılırsın seçeneği
  • 02-12-2009, 19:45:55
    #21
    Yasak arkadaşım Türkiye'de. Zaten kendini savunma amacı dışında kullanacaksan hiç kullanma.
  • 02-12-2009, 19:56:00
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyzbol sopası en ideali
    kesinlikle. . denemeyen bilmez gerçekten süründürür yani söliyim. .
  • 02-12-2009, 20:25:29
    #23
    Muşta YasaL DeğiL Arkadaşlar Bunu Bilin...
    Ama O Resimlerdekilerde Bir İşe Yaramaz Bunuda Bilin


    Ankarada Oturanlar İçin Biryer Söyleyebilirim İsterlerse Orada Satılıyor...
  • 02-12-2009, 21:46:51
    #24
    Muştaya değil kendi bileğinize güvenin hocam
  • 02-12-2009, 22:55:58
    #25
    Muşta.çok tehlikeli bi alet bence surata vurduktan snra yüz kemiklerini parçaladığını ve o kemiklerin tekrar kaynamadığını muşta yiyen insanın yüzü dağılmş biçimde hayatına devam ettiğini duymuştum...
  • 02-12-2009, 23:20:51
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'de ve dünyada ateşsiz silah olarak adlandırılıyor ve yasak kapsamında. Ama onla bir vurdunmu feleği şaşar
    Ama beyzbol sopası serbest
    Yasak değil sonuçta beyzbol oynuyorsunuz değilmi

    Bu arada sizin için kanunu araştırdım ;
    6136 sayılı kanun; kama, hançer, saldırma, şişli baston, sustalı çakı, pala, kılıç,kasatura, süngü, sivri uçlu ve oluklu bıçaklar, topuz, topuzlu kamçı, boğma teli veya zinciri, muşta ile salt saldırı ve savunmada kullanılmak üzere özel nitelikteki benzeri aletleri yasaklamıştır.


    Bir resim:
  • 02-12-2009, 23:35:08
    #27
    Üyeliği durduruldu
    http://www.kpl.gov.tr/tr/atessiz.htm
    Burayıda incele