Türkiye'de ve dünyada ateşsiz silah olarak adlandırılıyor ve yasak kapsamında. Ama onla bir vurdunmu feleği şaşar
Ama beyzbol sopası serbest
Yasak değil sonuçta beyzbol oynuyorsunuz değilmi

Bu arada sizin için kanunu araştırdım ;
6136 sayılı kanun; kama, hançer, saldırma, şişli baston, sustalı çakı, pala, kılıç,kasatura, süngü, sivri uçlu ve oluklu bıçaklar, topuz, topuzlu kamçı, boğma teli veya zinciri, muşta ile salt saldırı ve savunmada kullanılmak üzere özel nitelikteki benzeri aletleri yasaklamıştır.


Bir resim: