Muşta.çok tehlikeli bi alet bence surata vurduktan snra yüz kemiklerini parçaladığını ve o kemiklerin tekrar kaynamadığını muşta yiyen insanın yüzü dağılmş biçimde hayatına devam ettiğini duymuştum...