• 03-11-2009, 13:19:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Stain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Türkiye de TEK! " bu iddianızı bol keseden çıkarttınız galiba siyah bi full mod mazda 323 bulunmakta kendi il yahut çevreniz de tek olabilir ama Türkiye de değil.. hayırlı satışlar araç hoş olmuş..
    Aynısından başka yoksa tektir değilmi Tek anlayışımız farklı
  • 03-11-2009, 13:23:13
    #11
    araç harbiden çok cix duruyor..arkadaşlardan fikrim aksine kanatda çok güzel durmuş..ve fiyatta uygun sanırım..Hayırlı Satışlar..
  • 03-11-2009, 13:25:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araç harbiden çok cix duruyor..arkadaşlardan fikrim aksine kanatda çok güzel durmuş..ve fiyatta uygun sanırım..Hayırlı Satışlar..
    Sağolun
  • 03-11-2009, 13:26:34
    #13
    10 numero araba
  • 03-11-2009, 13:29:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel araba ama burada satılıacağını pek sanmıyorum.
    daha geçen gün satıldı
  • 03-11-2009, 13:41:20
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Güzel araba hayırlı satışlar.
  • 03-11-2009, 13:44:11
    #16
    kanat güzel olmamış için fotorafınıda koy daha iyi olur satış için
  • 03-11-2009, 13:48:59
    #17
    Güzel araç kardeş . Güzelde modifiye etmişin. Kilometre meselesi gelince arkadaş fazla demiş ama araç zaten 11 yaşını bitirmek üzere. yıla bölersek kilometreyi .fazla abartılacak bir rakam değil.
  • 03-11-2009, 14:31:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Araç özenle yapılmış güzel cix olmuş yani

    İzmir' in neresinde araç ? semt .