SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araç harbiden çok cix duruyor..arkadaşlardan fikrim aksine kanatda çok güzel durmuş..ve fiyatta uygun sanırım..Hayırlı Satışlar..
Sağolun