Güzel araç kardeş . Güzelde modifiye etmişin. Kilometre meselesi gelince arkadaş fazla demiş ama araç zaten 11 yaşını bitirmek üzere. yıla bölersek kilometreyi .fazla abartılacak bir rakam değil.