





Telefon çok iyidir . Çok Az Kullanılmıştır. Piyasasını Felan Bilmiyoruz ama Bu Devirde Böyle Temizini Bulmak Çok zor Oldugunu Hepimizde İyi biliyoruz.
Tekliflerinizi bekliyorum kameradada gösterebilirim .
Bugün Bataryasını 10 TL e aldım . İçinde o da Dahil Sıfır Batarya ile göndereceğim. KVK Telefonudur
Profilde msn adresim vardır
Bundan vardi bi tane bende duvara kac sefer carptim sayisini bilmiyorum ama bir kere hata vermemisti
kaç kere düşmedi ki? ve bunların sarjlarıda iyi gidiyor..Arkadaşlada alışverişimiz oldu ve güvenilir..dediğim gibi 2.hat ve mesajlaşma için kullanılabilir..