bence bu türlü telefonlar 2.hat ve mesaj için tercih edilebilir..peder beyin ilk tel i 5110 du zaten o zmnda bunlar modaydı

kaç kere düşmedi ki? ve bunların sarjlarıda iyi gidiyor..Arkadaşlada alışverişimiz oldu ve güvenilir..dediğim gibi 2.hat ve mesajlaşma için kullanılabilir..